על דחקות - סרטונים מצחיקים

דחקות - אתר שלם של סרטונים מצחיקים, בדיחות, פיספוסים, כיף ועוד. הפספוסים הקורעים ביותר לצפייה ישירה באתר דחקות.

עמודי האתר

יום שלישי, 29 ביוני 2010

בדיחות => 10 בדיחות על בעלי חיים

מספר בדיחות על בעלי חיים:

בדיחות על בעלי חיים -> זבוב פופולארי:

זבוב אחד אומר לחברו: נראה לי שאני זבוב מאד מיוחד. שואל אותו חברו: למה נראה לך? עונה הזבוב: כי בכל פעם שאני עובר ליד אנשים הם מוחאים לי כפיים


בדיחות בע"ח -> מוכנים לציד:

משה הזמין את גדי לצייד גורילות. גדי שאל:" איך הולכים לתפוס את הגורילות?" ענה משה:"עם הציוד שיש לנו: חבל, רובה וכלב". שאל גדי:"איך כל הציוד הזה יעזור?" ענה משה:"חבל כדי לקשור את הגורילה וכלב כדי שינשוך לו את הביצים". שאל גדי:"בשביל מה הרובה?" ענה משה:"אם בטעות הכלב ינשוך את הביצים שלי, אז אני אגיד לך לירות בכלב..."



בדיחות בע"ח -> חמור גרם

חמור אחד הלך ביער פתאום הוא רואה חיה הוא שואל את החיה איזה חיה אתה? אז החיה עונה לו: אני כלב זאב. החמור עונה לו: איך אתה גם כלב וגם זאב? הכלב זאב עונה לו: כי אמא שלי היתה כלב ואבא שלי היה זאב. אאאאאאא ענה החמור והמשיך ללכת. פתאום ראה החמור עוד חיה הוא שאל אותה איזה חיה אתה? החיה עונה: אני דוב נמלים אז החמור אומר: מה!!!??? איך!?


בדיחות בום בום

ארנב אחד קיבל זוג אקדחים לכבוד יום הולדתו. הארנב יוצא ליער שמח ומאושר. הוא קופץ וקופץ עד שהוא רואה פיל. הארנב יורה שתי יריות "בום בום" ואומר "פיל פיל תמצוץ לי או ש... בום בום" הפיל מוצץ לארנב והארנב ממשיך בדרכו בשמחה. פתאום הוא רואה היפופוטם. הארנב יורה שתי יריות "בום בום" ואומר "היפופוטם היפופוטם תמצוץ לי או ש... בום בום" ההיפופוטם מוצץ לארנב והארנב ממשיך מבסוט עד השמיים. פתאום הוא רואה את האריה. הארנב יורה שוב 2 יריות "בום בום" ואומר "אריה אריה תמצוץ לי או ש...קק קק..אני אמצוץ לך"



בדיחות הכלב הפטפטן

איש אחד הולך ברחוב ופוגש איש אחר עם כלב קשור ברצועה. שואל האיש עם הכלב: "רוצה לקנות את הכלב שלי?" האיש המופתע כבר רצה להגיד לא, כשפתאום הכלב פותח את פיו ואומר בקול מתחנן: "אנא אדוני קנה אותי! אתה נראה נחמד ועדין ואילו האדון שלי הוא רשע ומנוול. הוא לא מטפל בי כמו שצריך וכל הזמן אני רעב וצמא." האיש הנדהם אומר לבעל הכלב: "אלוהים אדירים, למה אתה רוצה למכור את הכלב המופלא הזה שיודע לדבר?" אומר לו בעל הכלב: "כי נמאס לי לשמוע את השקרים שלו."



בדיחות עיניים גדולות

זאב הולך ביער ורואה עיניים גדולות בשיחים. שואל "עגל זה אתה?" עונה לו הארנב: "לא זה ארנב" שואל הזאב: "אז למה יש לך עיניים גדולות כאלה?" הארנב: "כי אני מחרבן!"



בדיחות על בעלי חיים איזה חיה?

שאלה: לאיזה חיה יש עור אפור, רגליים גדולות וחדק גדול, והיא נמצאת בקוטב הצפוני? תשובה: פיל שהלך לאיבוד


שריפה ביערבדיחות על בעלי חיים

פעם אחת פרצה שריפה ביער וכל חיות עזרו בנקיונות. רק ארנב אחד בטלן ישב בצד והסתכל עליהם. פתאום האריה קולט את ארנב ושואל אותו:"מדוע אינך עוזר בנקיונות היער?" הארנב עונה: "אני מצטער מאוד אבל אני עסוק עכשיו בפעילות מינית.." "אפשר לדעת באיזו פעילות מינית אתה מתעסק?" "ודאי" עונה הארנב: "אני שם זין על כולכם..."



בדיחות על חיות קניה מוצלחת

פעם אחת היה איש שקנה תוכי מדבר. כל הזמן אמר התוכי לאיש: "תמות,תמות,תמות.." אז החליט האיש לקנות תוכי דתי שמדבר. למחרת התוכי הישן אמר: "תמות!" ואז אמר התוכי הדתי: "אמן!!!"


בדיחות פרה משוגעגעת

שתי פרות עומדות באחו אחת שואלת את השניה: שמעת על הפרה המשוגעת? השניה עונה לה: כן, איזה מזל שאנחנו ברווזות...

קרדיט לאתר וואלה

אין תגובות: