על דחקות - סרטונים מצחיקים

דחקות - אתר שלם של סרטונים מצחיקים, בדיחות, פיספוסים, כיף ועוד. הפספוסים הקורעים ביותר לצפייה ישירה באתר דחקות.

עמודי האתר

יום שישי, 25 ביוני 2010

בדיחות על בית ספר - מצחיק

תלמיד ומורה
מורה בודקת את החיבור של התלמיד
המורה : מצאתי 5 טעויות
התלמיד : מצוין
המורה : לא כל כך מהר עכשיו נעבור לשורה השניה


ילד מבחנה
מורה אחת סילקה את התלמיד מהכיתה ופקדה עליו לחזור עם הוריו.

למחרת חזר התלמיד עם צנצנת, והמורה הנדהמת שאלה אותו: "מה זה?"

התלמיד גיחך ואמר: "אלה ההורים שלי, אני ילד מבחנה..."


ניסוי בכימיה
אם שואלת את בנה :"מה עשית היום בבית הספר?"
עונה הבן: "ניסוי בכימיה."
שואלת האם בשנית: "ומה תעשו מחר בבית הספר?"
עונה לה: "איזה בית ספר?"


נרדם בשיעור
( תלמיד נרדם בשיעור )
המורה : טל תעיר אותו .
טל: תעירי אותו את, את הרדמת אותו !


מבחן
ילדים בבצפר עושים מבחן. המורה מבחינה שהם לא יודעים כלום ומחרבשים כל המבחן. אחרי כמה דקות הם מסיימים את המבחן ומגישים לה אותו. ואז המורה שואלת את אוזי: אוזי מה משותף לכל מלכי יהודה? והוא עונה לה : כולם מתו!


תעודה
אבא: בן, הראה לי את התעודה עם הציונים שלך.
הבן: השאלתי אותה לחבר שלי. הוא רוצה להפחיד את ההורים שלו


כמו שוטר
מורה:תלמידים שקט!!! למה אני מרגישה פה כמו שוטר!!
אריק: אולי בגלל השפם...!



העץ שאתה הכי אוהב
מורה: "דני, מהו העץ שאתה הכי אוהב?"
דני: "אקליפטוס."
מורה: "יפה, ואיך כותבים אקליפטוס?"
דני: "בעצם אני הכי אוהב דקל..."



ניסוי בכימיה
אם שואלת את בנה :"מה עשית היום בבית הספר?"
עונה הבן: "ניסוי בכימיה."
שואלת האם בשנית: "ומה תעשו מחר בבית הספר?"
עונה לה: "איזה בית ספר?"



המורה לגיאוגרפיה
מורה לגיאוגרפיה נותנת לתלמידים לעשות עבודה
לאחר השיעור ניגשת אחת התלמידות למורה ואומרת לה :
המורה אני צריכה תמונה שלך
בשביל מה את צריכה תמונה שלי שואלת המורה
התלמידה עונה : אני עושה את העבודה על אסונות טבע


באיזה חודש
מורה: באיזה חודש פסח?
תלמיד: בכלל לא ידעתי שפסח בהריון


שיעור חשבון
שאלה: מה טרוריסטים לומדים בשיעור חשבון?
תשובה:חיבול וחיסול.



ילד אומר לאמא שלו
ילד אומר לאמא שלו:
"אני לא רוצה לחזור לבית הספר, זורקים עלי פצצות מים,מכנים אותי בשמות וכל המורים נגדי"
האמא אומרת:"אתה חייב ללכת לבית ספר!"
"למה?" שואל הילד
ואמו עונה לו:"כי אתה המנהל..."



איחור לבית ספר
המורה: "מדוע אחרת לבית הספר?"
התלמיד: "בגלל השלט שבדרך לבית הספר".
המורה: "איזה שלט יכול לגרום לאיחור?"
התלמיד: "השלט שאומר `האט! בית ספר לפניך`".

בדיחות

שרשרת המזון
מורה:מהי שרשרת המזון??
תלמיד:תאילנדי אוכל כלב
כלב אוכל את שעורי הבית


מי שדפוק שיעמוד
המורה קם ואומר כל מי שחושב שהוא דפוק שיעמוד כולם יושבים ורק תלמיד אחד נעמד המורה שואל אותו:יוסי אתה חושב שאתה דפוק לא המורה רק לא נעים לי שרק אתה עומד


תירוץ
המורה שואלת את התלמיד למה לא הכנת שיעורים..הוא משיב לה..כי בזבזתי את כל זמני על תירוץ.....


יש לי עיניים בגב
מורה: "יש לי עיניים בגב" תלמיד: "אז את כנראה צריכה עוד זוג משקפיים..."


מורה ותמונה
שאלה: מה משותף בין מורה לתמונה? תשובה: שאת שניהם רוצים לתלות!


כוונת
ילד שואל את המורה שלו: המורה יש למורים אקדחים? המורה עונה לו: לא, למה? הילד אומר לה: אז למה המורות אומרות 'אתה על הכוונת שלי'?

בדיחות מעולות על בית ספר

קרדיט לאתר יויו

אין תגובות: