על דחקות - סרטונים מצחיקים

דחקות - אתר שלם של סרטונים מצחיקים, בדיחות, פיספוסים, כיף ועוד. הפספוסים הקורעים ביותר לצפייה ישירה באתר דחקות.

עמודי האתר

יום שלישי, 22 ביוני 2010

בדיחות על בלונדיניות - מומלץ

(הוראות הפעלה):
בלונדינית עם אוזניות באוזניים נכנסת למספרה. הספר מגיע אליה ושואל אותו איך היא רוצה להסתפר, אבל היא לא עונה. שואל שוב הספר והיא עדיין לא עונה. ביקש הספר שתוריד את האוזניות אבל לא שמעה כלום. החליט הספר להוריד לה את האוזניות כדי שתישמע ופתאום הוא רואה שהיא נהיית כחולה, סגולה, ירוקה ונופלת על הרצפה ומתעלפת. מאזין הספר לאוזניות ושומע: "לשאוף ולנשוף, לשאוף ולנשוף!!"

(תאומות בלונדיניות):
שתי בלונדיניות עומדות על מגדלי התאומים, אחת שואלת "תגידי כמה זמן נראה לך יקח לי להגיע למטה?" אז השניה אומרת אהה שבוע... אז היא שואלת ונראה לך שאני אמות כשאגיע לרצפה? אז השניה עונה מה נראה לך??? שבוע בלי מים את כבר תמותי.......

(ICQ):
מה בלונדינית עושה כשהיא נכנסת לאייסיקיו? משקה את הפרחים ששם...

(בלונדינית עם תינוק):
בלונדינית עולה לאוטובוס עם תינוק על הידיים. אחרי חמש דקות היא פותחת את החזיה ומנסה להניק את התינוק. כשהוא מסרב היא אומרת לו: "אם לא תאכל, אני אתן לאדון לאכול במקומך". אחרי חמש דקות היא מנסה שוב. כשהתינוק מסרב היא חוזרת: "אם לא תאכל אני אתן לאדון אכול במקומך". בפעם השלישית כשאמרה זאת פנה אליה האיש שישב לידה ואמר: "גברת, את מוכנה להחליט? הייתי צריך לרדת כבר לפני שתי תחנות!!!".

(פסיכומטרי):
בוחן בבחינה פסיכומטרית רואה שהבלונדינית שיושבת בשורה ראשונה זורקת מטבע כדי להחליט איזה תשובה לסמן. אחרי חצי שעה שהיא כבר סימנה את כל התשובות היא ממשיכה להפתעתו לזרוק את המטבע. הוא ניגש אליה ושואל: "עד עכשיו הבנתי, בחרת את התשובה שתסמני לפי המטבע , אבל מה את עושה עכשיו?" עונה הבלונדינית: "יה טמבל, אני בודקת את התשובות"

אין תגובות: