על דחקות - סרטונים מצחיקים

דחקות - אתר שלם של סרטונים מצחיקים, בדיחות, פיספוסים, כיף ועוד. הפספוסים הקורעים ביותר לצפייה ישירה באתר דחקות.

עמודי האתר

יום שלישי, 22 ביוני 2010

5 בדיחות על בלונדיניות

בדיחה ראשונה:

שתי בלונדיניות הלכו ברחוב. פתאום אומרת האחת לשניה: "אם תגלי כמה מטבעות יש לי ביד, אני אביא לך את שלושתן"

בדיחה שנייה:

למה בלונדיניות שמות בקבוקים ריקים במקרר? שיהיה לאורחים שלא צמאים

בדיחה שלישית:

היה היו שלוש נשים שיצאו אל היער. האחת שטנית, השנייה שחורה והשלישית בלונדינית. פתאום הן פגשו במכשפה, שאמרה להן: "כל מי שתגיד לי את האמת תקבל זהב ותהיה עשירה, אבל מי שתשקר תעלם". השטנית אמרה: "אני חושבת שאני הכי חכמה בעולם", ונעלמה. השחורה אמרה: "אני חושבת שאני הכי יפה בעולם", ונעלמה. הבלונדינית אמרה: "אני חושבת..." ונעלמה.

בדיחה רביעית:

שתי בלונדיניות עומדות ומביטות בשמיים. האחת שואלת: "תגידי מה יותר קרוב? לונדון או הירח?" עונה לה השנייה: "דאהה! את רואה מפה את לונדון??"

בדיחה חמישית:

מה עושה בלונדינית כשהיא רואה תמרור עצור? נותנת לו כיף

קרדיט לאתר וואלה

אין תגובות: