על דחקות - סרטונים מצחיקים

דחקות - אתר שלם של סרטונים מצחיקים, בדיחות, פיספוסים, כיף ועוד. הפספוסים הקורעים ביותר לצפייה ישירה באתר דחקות.

עמודי האתר

יום שישי, 25 ביוני 2010

אוסף בדיחות קרש

הכנתי לכם פה אוסף של בדיחות קרש:

שאלה: "מה מספרת האמא לבן המתכנת שלה?"
תשובה: "לא, לא הורדתי אותך מהאינטרנט, אני ילדתי אותך..."

בדיחות קרש
שאלה: "מה זה שני רובוטים במיטה?"
תשובה: "זיון אוטמטי..."

בדיחות קרש
שאלה: "איך אפשר לתאר מתכנת?"
תשובה: "אדם שפותר בעיה שעל קיומה לא ידעת, בדרך שאינך מבין..."

בדיחות קרש
מטופל: "דוקטור, אני משתגע, כל החיים שלי זה אינטרנט, משחקי מחשב, צטים ופורומים. אני לא יודע מה לעשות?!"
פסיכולוג: "אני מכיר אתר מצויין שיכול לעזור לך..."

בדיחות > קרש
מתכנת אומר לחברו: "תראה איזה כוסית!!"
החבר משיב לו: "עזוב אותך, לא הייתי נוגע בה עם PC AnyWhere..."

בדיחות קרש
במרכזו של גן ציבורי עומד פסל בדמות גבר ואישה העומדים להתנשק.
לילה אחד ירד אליהם מלאך משמים והחיה אותם.
המלאך אמר להם שיש להם שעה בדיוק לעשות כל מה שרצו לעשות במשך כל חייהם המפוסלים.
הגבר והאישה רצו מאחורי השיחים ובמשך 20 דקות המלאך שמע קולות צחקוק ואנחות.
לאחר שסיימו המלאך אמר להם שנשארו להם עוד 10 דקות לפני שיחזרו להיות פסלים.
הגבר אמר לאישה:"יופי אז עכשיו תורך להחזיק את היונה ואני אחרבן עליה.


קרדיט לאתר http://www.dahkot.net
קרדיט לאתר "פשוט"

אין תגובות: