על דחקות - סרטונים מצחיקים

דחקות - אתר שלם של סרטונים מצחיקים, בדיחות, פיספוסים, כיף ועוד. הפספוסים הקורעים ביותר לצפייה ישירה באתר דחקות.

עמודי האתר

יום שלישי, 22 ביוני 2010

בדיחות על בלונדיניות

(מה ההבדל?):
שאלה: מה ההבדל בין בלונדיניות חכמות לחייזרים? תשובה: חייזרים אפשר למצוא...

(לא רק בלונדיניות):
בלונדינית שמה פאה אדומה ויצאה החוצה לבדוק אם חושבים שזה שיער אמיתי... יצאה פתאום ראתה בלונדיני נחמד... אמר לה איזה באסה שאת לא בלונדינית......... הבלונדינית ענתה לו אבל אני כן! הוא אומר אל תעבדי עלי עם הפאה האדומה שאת שמה....

(בלונדינית ספורטיבית):
בלונדינית, שחרחורת וג'ינג'ית החליטו לעשות תחרות שחיית חזה. אחרי כמה דקות הגיעה השחרחורת וקבלה מקום ראשון אחרי עוד כמה דקות הגיעה הג'ינג'ית וקבלה מקום שני אחרי כמה ימים מגיעה הבלונדית וכולם שאלו אותה מה קרה? למה לקח לך כל כך הרבה זמן להגיע? אז הבלונדינית עונה: "זה לא הוגן הן שחו עם היידיים"...

(בלונדה בחנות):
בלונדינית אחת נכנסת לחנות מוצרי חשמל, ניגשת למוכר ושואלת: "סליחה אדוני כמה תעלה לי הטלויזיה הזאת? {ומצביעה}) אז ענה לה המוכר: "סליחה גברת אני לא מוכר לבלונדיניות" לאחר יום חוזרת האישה לחנות כששיערה צבוע לשחור ושואלת: "כמה תעלה לי הטלויזיה הזאת?" אז ענה לה שוב המוכר: "גברת אמרתי לך שאני לא מוכר לבלונדיניות" חזרה הבלונדינית עוד הפעם לאחר שצבעה עוד פעם את השיער ועשתה ניתוחים פלסטיים ושאלה את אותה שאלה, אז ענה לא עוד פעם המוכר שהוא לא מוכר לבלונדיניות. הבלונדה שאלה: "אבל איך כל פעם עלית על זה שאני בלונדינית?!" אז ענה המוכר: "כי רק בלונדיניות מצביעות על מיקרוגל ומבקשות טלויזיה!!!"

(בלונדינית עולמית):
בלונדינית נוסעת לספרד.. היא פוגשת בדרך איש ספרדי ששואל אותה: אבלה ספרדית? {מדברת ספרדית} אז היא עונה: לא, אבלה מישראל...

קרדיט לוואלה פאן

אין תגובות: